Ofte stillede spørgsmål

Hvis jeg skal vente længe på leveringen af mit produkt, hvornår gælder garantien så fra?

Det er altid den dato, du modtager varen der gælder i forhold til din garanti og reklamationsret.

Hvornår for jeg en kvittering eller faktura?

Kort tid efter du har gennemført købet online, vil du modtage en ordrebekræftelse pr. e-mail. Når ordren er gennemført, sender vi selve kvitteringen eller fakturaen til dig sammen med din ordre.

Skal jeg være hjemme når min levering kommer

Ja det skal du. Hvis ikke du er hjemme bliver din levering kørt til nærmeste pakkeshop, hvor du kan afhente mod fremvisning af gyldig billed id

Hvad sker der hvis min leverance bliver forsinket?

Vi holder øje med din leverance og kontakter dig, hvis der bliver nogle forsinkelser. Opstår der en forsinkelse, vil vi gøre alt for at få sendt produktet til dig så hurtigt som muligt, eller hvis det bliver nødvendigt, give dig muligheden for et alternativt produkt.

For jeg et nyt produkt, hvis det jeg modtager er skadet?

Ja det gør. Da hver sag er unik, er det en god ide, at du tager billeder af skaden, gemmer emballagen og ringer til os, så hurtigt som muligt. Jo hurtigere du kontakter os jo bedre.

Send os en mail

Fandt du ikke det du søgte under “ofte stillede spørgsmål”, så kontakt vores support-afdeling her.